Reizen met de allGo App

Als u een kaartje koopt in de allGo App, dan is uw telefoon uw vervoerbewijs voor de bus.

Klik in de app op 'Kaartje kopen', zoek het kaartje naar wens en stop het in het winkelmandje. Het abonnement staat na betaling via iDEAL of creditcard direct in de app op de pagina 'Actieve kaartjes' en u kunt er vervolgens gelijk mee reizen.

U heeft dus geen OV-chipkaart meer nodig. U kunt de code gewoon scannen bij het OV-chipkaart apparaat.

Om te kunnen reizen met een ticket, dient iedere reiziger een eigen account te hebben in de allGo App.

De allGo App is geldig als de ‘dagcode’ op de app goed zichtbaar is. De gebruiker van de Keolis App dient er dan ook voor zorg te dragen dat zijn of haar smartphone correct functioneert. Dat wil zeggen dat datum en tijd op de smartphone juist moeten zijn ingesteld. Een foutief ingestelde datum en tijd kan namelijk resulteren in het tonen van een verkeerde dagcode en daarmee een ongeldig vervoerbewijs.

Mocht u hierover vragen hebben, neemt u dan contact op met onze klantenservice via onderstaande contactopties.