Ik ben iets verloren

Wanneer u iets verloren bent in een van de treinen of bussen van Keolis zoekt u in iLost naar wat u verloren bent.

Keolis Nederland, de vervoerder achter allGo registreet alle gevonden voorwerpen zo snel mogelijk in iLost. Staat uw voorwerp hier na een week nog niet tussen? Dan hebben wij het helaas niet gevonden.

Staat uw verloren voorwerp er wel tussen? Geef dit dan snel aan! Door het beantwoorden van een paar vragen, weten we zeker dat het bij u hoort. Daarna is het eenvoudig: u haalt uw gevonden voorwerp op of laat het thuisbezorgen. 

Het is niet mogelijk om een vergoeding te krijgen als u een voorwerp of waardevolle zaken op het station of in een bus of trein bent kwijtgeraakt. Keolis Nederland voor Syntus is hiervoor niet aansprakelijk.

Hier vind u onze gevonden voorwerpen

Geen antwoord op uw vraag? Stel ons uw vraag.

0 Opmerkingen

Artikel is gesloten voor opmerkingen.