Heb je een klacht of compliment over een van onze diensten? Geef dan eerst hieronder aan waar de klacht of compliment betrekking op heeft, dan wordt je vervolgens automatisch doorgestuurd naar het juiste formulier:
- Punctualiteit (op tijd rijden)
Voor meldingen over het te laat, te vroeg of niet verschijnen van bussen.
Voor meldingen over een van onze chauffeurs / medewerkers.
Voor meldingen over volle bussen/treinen, vertrektijden, omleidingen en aansluitingen.
- Informatievoorziening en reisinformatie
Voor meldingen over onze (reis)informatie op haltes, in de bussen of op de website.
- Vervoerbewijzen en ov-chipkaart
Voor meldingen over (onjuiste) chipkaart transacties, vervoerbewijzen, tarieven etc.
Voor meldingen over (rolstoel)toegankelijkheid en overige voorzieningen in onze bussen en treinen.
- Website
Voor meldingen over de werking van onze website.
Wil je een schade- of letselmelding doen? Ga dan naar de sectie Schade aan eigendom of Lichamelijk letsel.
Wil je bezwaar maken tegen een ontvangen boete? Ga dan naar de sectie Bezwaar tegen een boete.