Klachten en complimenten

Heb je een klacht of compliment over een van onze diensten? Geef dan eerst hieronder aan waar de klacht of compliment betrekking op heeft, dan wordt je vervolgens automatisch doorgestuurd naar het juiste formulier:

- Punctualiteit (op tijd rijden)

Voor meldingen over het te laat, te vroeg of niet verschijnen van bussen.

- Ons personeel

Voor meldingen over een van onze chauffeurs / medewerkers.

- Dienstregeling

Voor meldingen over volle bussen/treinen, vertrektijden, omleidingen en aansluitingen.

- Informatievoorziening en reisinformatie

Voor meldingen over onze (reis)informatie op haltes, in de bussen of op de website.

- Vervoerbewijzen en ov-chipkaart

Voor meldingen over (onjuiste) chipkaart transacties, vervoerbewijzen, tarieven etc.

- Toegankelijkheid

Voor meldingen over (rolstoel)toegankelijkheid en overige voorzieningen in onze bussen en treinen.

- App en website

Voor meldingen over de werking van onze app of website.

 

Wil je een schade- of letselmelding doen? Ga dan naar de sectie Schade aan eigendom of Lichamelijk letsel.

Wil je bezwaar maken tegen een ontvangen boete? Ga dan naar de sectie Bezwaar tegen een boete.

Was dit artikel nuttig?

Geen antwoord op uw vraag gevonden?

Live chat
Op werkdagen:
07:30 - 18:00 uur
Facebook
Twitter
ma t/m vr: 08:00 - 21:00 uur
zaterdag: 10:00 - 18:00 uur