Schade door onze bus

 

Syntus Overijssel, Syntus Gelderland, Syntus Utrecht, Twents

Indien u schade hebt opgelopen door of met één van onze bussen van Syntus Overijssel, Syntus Gelderland, Syntus Utrecht of Twents, dan kunt u rechtstreeks uw schade melden bij onze verzekeraar. Hiervoor kunt u gebruik maken van dit schadeformulier.

 

Almere (allGo)

Indien u schade hebt opgelopen door of met één van onze bussen van allGo in Almere, dan kunt u deze schade melden bij onze afdeling Schadebeheer via een mail naar schade@keolis.nl

Geef daarbij duidelijk aan:

  • wat er precies is gebeurd
  • waar de bus vandaan kwam
  • waar de bus naar toe ging
  • Het buslijnnummer (indien mogelijk).

Was u passagier van onze bus dan willen wij graag weten:

  • Naam van de opstaphalte
  • Tijdstip waarop u bent opgestapt
  • Naam van de uitstaphalte
  • Tijdstip waarop u bent uitgestapt
  • Uw OV chipkaart nummer
  • Vervaldatum van uw OV Chipkaartnummer

Deze informatie hebben wij o.a. nodig om de juiste bus en de betrokken buschauffeur te vinden.

 

 

Geen antwoord op uw vraag? Stel ons uw vraag.

0 Opmerkingen

Artikel is gesloten voor opmerkingen.